nuffnang

Tuesday, October 12, 2010

some sentences for my life...

mulut aku,tangan aku,laptop aku,broadband aku...so sukati aku r kan nak besuara...

chill my life and my self in little box of mind...around me...about me......nothing i can do...juz follow the flow of my life...fix it,... so...i dont feel so bored and guilty in my destiny that created.....n...try to accept the fact....so now.....enjoy my self in my own lifestyle.....as long as can attempt....i will try my best...for my future life......

aku x tau pe maksud die...tp aku sukakanyya......bab aku yg cipta ayt ni...kat bawah ni ade lg satu petikan dari orang yang aku respek...bekas cikgu aku time aku kat kolej...tp skang die da xde....aku curi ayt ni kat fb die...bab aku bekenan sangat....kata2 yang pnuh makna.....

apa akan jadi pada aku 5 tahun lagi?
apa akan jadi apada aku setahun lagi?
apa akan jadi pada aku sebulan lagi?
minggu depan?
esok?

satu kata2 yg pnuh makna tersirat dan tersurat....
bagi aku ni ibarat satu motivasi buat aku....apa akan jadi pada aku 5 taun lg????
apa akan jadi pada ko 5 taun lagi?
kita sama2 xtau...

klu kita teruskan dengan cara hidup yg kita hidup sekarang...adakah akan sama dengan 5 taun dihadapan...klu kita wat satu perubahan...adakah kehidupan kita akan bertambah baik 5 taun akan datang...ataupun makin bruk dari ape yg kita ada sekarang nie...so...thank god.....

but....klu kite truskan macm ni sampai bile nk mju....

apa akan terjadi setaun lg?
apa akan terjadi sebulan lagi?
apa akan terjadi minggu depan?
apa akan terjadi esok?

mantel kat soalan ni...klu di pk mau gile oooo.......itulah yang dinamakan takdir tuhan yang telah ditetapkan pada setiap manusia......

macam mana sekalipun...kita bukan lah siapa siapa...kita adalah diri kita sendiri.... be ur self...tapi...ade batasan nya juga...elakkan melakukan sesuatu yang melampau diluar batasan...berpada2 lah dan beringat...

siapa x kenal lelaki....pnuh kenakalan...
bgus juga nakal...tuk minda jugak....minda cergas...otak cerdas....
tp beringtlah....

life is simple....life fully with rules......try follow the rules...n life is simple...but...if u break the rules....it hard to fix it....


why choose complicated if simple way is in front your eyes.....?????

enjoy ur life dude.... hidup hanya sekali...so.... why we do not appreciate it....

living just once....remember that.....

1 comment:

  1. em.....btul gak kan....skrg nie pk utk future.... pnjg lg mse kite..n kte xtw ap yg akn blaku esok hari...manusia bleh brubah wlau sesaat.... so,kte kne serah pd takdir selpas kite usehe....

    ReplyDelete

ape yang korang fikir ???