nuffnang

Wednesday, March 30, 2011

cita - citaku.....

salam....

waa......aku terjumpa satu blog ni...
time aku duk lyn fb kancil owner club (KOC) 
sebuah bengkel di penang...P44 Autoworks
bengkel bumiputra...
aku mmg respek diorg...dlm mase hampir 2 tahun...bengkel diorg da beso gile
ramai gile customer die...
ni adalah cita2 n idaman setiap mekanik dan pengusaha bengkel di dunia...
n yg wat aku bertambah respek ngan diorg...
diorg bukan saja buat keta2 biasa...malah diorg boleh modified,upgrade n sume lah sal keta...
ha tu yg membezakan sesebuah bengkel dengan bengkel2 yang lain...
zaman sekarang...pemilik2 kenderaan da x suka menggunakan keta2 stndad seperti zamn dulu kala...skang sume minat mengubah kenderaan mereka mengikut citarasa masing2...
dan pemilik bengkel pun kena la mengikut peredaran zaman...

so ni aku bg link die..mmg bez bace sal sume yg diorg cite...
n aku harap aku akan jadi cam diorg satu masa nanti...


2 comments:

  1. nice one...
    ko pun boleh jadi mcm dorg kalo ko nak.
    ybe ko patut contck dorg dan blaja care nak kendalikan bisnes ni.tak salah bertanye kan....

    ReplyDelete

ape yang korang fikir ???