nuffnang

Wednesday, February 9, 2011

ketenangan....

hurm...
kengkadang....kite juga perlukan ketenangan tuk diri ni...
n aku pun da penat ngan sume masalah duniawi ni...tiap manusia ade masalah sendiri...
aku juga x lari dari masalah tu...kengkadang tu...terasa terlalu berat nak pikul sume masalah ni...da cam x tahan pun ade....tp apekan daya...kehidupan perlu diteruskan...n gambo2 camni la yg leh bg ketenangan kat aku...selain g berjalan2...(nak jalan camne keta rosak)...tp camne skalipun...aku akan meneruskan hidup dengan keceriaan diriku...


so aku nak kongsi ngan korang gambo2 ni...
















kan best klu dapat g tempat-tempat camni sekarang...
i need rest...now,i really need it.....rest my mind 4 everything that i have do or i should face after this.....
(be strong young man)

1 comment:

  1. tggu ea...kite g lost world of tambun blan 3 nie....hhehehe

    ReplyDelete

ape yang korang fikir ???