nuffnang

Thursday, February 3, 2011

ptpk !!!

xlama lagi....
duit ptpk aku nak masuk.....
n aku da ade perancangan untuk itu.....
hahahhahha.....nak bayo kat kolej?
tgu aku keje...kang aku bayo ea...hahahhaha


ni impian pertama bab lmpu aku da serupe lampu...kuning je...nak jalan malam pun gua goyang dol !!!!...ape pun x nmpak....




ni impian ke 2 aku...bru la terang je perjalanannye...bab aku suke balik melaka tetengah malam...

 ni lak untuk diri aku...n andai kate x dpt yg atas ni...aku akan sambo yang bawah ni...aku x penting kan teknologi die...tp aku suke bentuk die...cam smart je kan...i like flip !!!



n yang bawah ni lak...impian aku bile duit tabung botol f&n aku penuh !!!

bukan kete ni impian aku...tp tinted gelap nye yg mnjadi pujaan....sbo my baby blue...nnt aku gelap kan cermin ko ea...

p/s: bile la duit aku nak msuk ni...xsabo nye menunggu......

4 comments:

  1. hey hello..bayau la yuran anda...hhahhaa

    ReplyDelete
  2. xnok r...org nak g genting nie...hahhahaha

    ReplyDelete
  3. i like genting..!!!!!

    but...mne my pic + big apple + sunday choco ??? xde pon...im feel sad...

    ReplyDelete
  4. aa.....tunggu sume ni settle dulu...bru leh cite sal tu sume ea...hahahhahha

    ReplyDelete

ape yang korang fikir ???