nuffnang

Thursday, January 27, 2011

Benaknya fikiranmu.....

salam


hari ni aku rase cam sedikit kefrustsan dan kebenakkan difikiranku...tp pasal mende simpel je...pasal klas math...numerical descriptive....malah dulu aku rase time skolah...alah...kacang sangat mende ni...nak cari median,mean,mode....tp skang...ha termenung...ape tu...???...mane xnya...dulu pas abis skolah trus amik kemahiran...ade twrn masuk sane sini aku g tolak...malas nye pasal n ade la sbb2 tertntu yg xleh dsharing bersama...nak kat 3taun dlm bidang kemahiran...mane ade sentuh n blajo pasal math2 ni sume...da sampai dip baru menyasai...benak3...n aku rase budak skolah lagi pandai dari aku...huuhuhu...papepun...demi mase depan aku...aku kena gak blajo...walaupun da terbiase ngan minyak2 yang mngotorkan diriku...huhuhu...gud luck !!!

No comments:

Post a Comment

ape yang korang fikir ???