nuffnang

Sunday, January 16, 2011

naver back down !!!!








aku xtau nape...tp aku minat sangat ngan cite nie...aku x tau da bape puluh kali aku tgok cite ni...tp mmg aku suka kannya....

bg aku...cite ni banyak bg aku semangat n moral...banyak ayat2 die yang aku ske...n amat mkan dalam...terase hati pun ade gak...korang patut tgok cite ni...memang bez....

n ayt yg pling aku ske n xkan aku lupe....

Jean Roqua : not just you, Jake. everyone has their fight...what ever your reasons,right or wrong, the consequences will be the same....then stop. let it go !!
Jake : Doing nothing is consequences...
this is my own fight !!


n satu lagi...

Jake Tyler : but u cant always change position.i mean, sometimes you just get stuck.
John Roqua : in any fight, you can always change your position.you just have find a way...


bile...kite jumpe satu mslah....xkire la besar mane pun masalh tu...n mendesak kite...dan kgkdg kite terpkse mbuat satu kptusan dlm kedaan terdesak....slalu nye kite akan buat satu kptusan yang akhirnya mmkan diri kita...

contohnya,

dalam satu ptgkaran....jika kita pilih kekasaran..prgaduhan akan tercetus...walaupun bukan salah kita...
tapi...
jika kita memilih untuk selesaikan dengan cara yang baik...maka,..tiada siapa yang akan terasa hati dan pertengkaran akan selesai dengan baik.....

so...masalah sememangnya tidak akan lari dari kita...tp kita yang perlu mnyelesaikan dengan cara yang betul...so...in any trouble or problem...that has the way tu solve it...but...u must find the way...

p/s : klu nak cite ni gtau r...leh kite share....kat tepi tu ade la sdikit sedutan sal cite ni...n lagu yg aku ske dalam cite tu...someday-flipsyde

No comments:

Post a Comment

ape yang korang fikir ???