nuffnang

Saturday, January 29, 2011

Kebahagiaan ku !!!

salam,....

hari ni aku nak berkongsi ngan korang pasal kebahagiaan aku...bukan bersama insan tersayang...tapi bersama makanan yang aku amat sukakan dan memberi kebahgiaan kepada aku...yummy...sedap sangat...!!!...



aku x peduli ape yg org ckp pasl mcd..israil la ape la...aku lebih pentingkan product tu...klu ade burger malaysia yg leh wat aku hilang selera ngan big mac kesayangan aku ni...aku akan support lak mende tu...papepun...ko tggu bigmac...nnt aku akan lanyak ko puas2...


 tempat yang aku suke pergi...ade lg tempat lain tp gambo lak xde...sory k..



ahh !!!!!!!!!!! aku nak ko...tgu la...nnt aku mkn ko puas2 !!!!

p/s: aku suke suasana mcd,aku suke bigmac,aku suka frenchfries,aku suke coke......tp aku xske kena bayo...hahhahahah
i'm lovin' it !!!

No comments:

Post a Comment

ape yang korang fikir ???